تعمیرات گوشی سامسونگ M31 در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ M31 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی M31 در کرج

پر جمعیت مثل سری M ، امروز با بررسی گوشی دیگر از سری M سامسونگ در خدمت شما هستیم ، سامسونگ گلگسی M31 گوشی که از نظر طراحی ظاهری مشابه M21 می باشد اما دارای مشخصات فنی بهتری دارد.

همانطور که می دانید سری M یکی از سری های میان رده سامسونگ می باشد و به طور کل فقط گوشی های میان رده تولید میکند ، سری M دارای تعداد متعددی گوشی می باشد که در سال های مختلف تولید و عرضه بازار های جهانی شده و هر کدام دارای مشخصات فنی خاص خود می باشند و طراحی منحصر به فردی هم دارند.

هر گوشی دارای مشخصات ظاهری و فنی مختص خود می باشد که کاربر بسته به نیاز و سلیقه خود گوشی مورد نظر را انتخاب و خریداری که ، ما هم در این مطلب سعی داریم با ارائه مشخصات فنی و ظاهری شما را در خرید یک گوشی مناسب با خواسته های شما کمک و راهنمایی کنیم.

شما میتوانید تمامی مدل های بروز گوشی های سامسونگ از سری میان رده تا پرچم دار را از فروشگاه اینترنتی ما با بهترین قیمت خریداری کنید.

ابتدا میرویم به سراغ مشخصات ظاهری گوشی M31 که کمی با سایر گوشی های سری M از نظر ظاهری تفاوت دارد ، این گوشی دارای سه ماژول دوربین در قاب پشتی می باشد که به همراه یک فلش در پنلی مستطیلی در گوشه قاب پشتی قرار گرفته که این پنل به همراه دوربلین ها و فلش توسط شیشه ای محافظت میشه که باعث یک دستی و زیبایی پنل دوربین های این گوشی شده است.

حسگر اثر انگشت که امروزه یکی از واجبات گوشی های هوشمند می باشد در این گوشی هم وجود دارد که در قاب پشتی به صورت بیضی قرار گرفته است و به جز همه این ها فقط نام سامسونگ می باشد که در قاب پشتی حک شده است ،یکی از نکات مثبت این گوشی این است که طراحی شلوغ در این گوشی پرهیز شده.

در پنل جلویی گوشی M31 یک صفحه نمایش با حداقل حاشیه وجود دارد که دوربین سلفی در بالا به صورت قطره طراحی و جایگیری کرده که حداقل حاشیه برای صفحه نمایش M31 ایجاد کند ، اسپیکر تماس و سنسور آن در همان حاشیه بالا بدون اینکه در دید باشد قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ گلگسی M31 در سال 2020 تولید و عرضه بازار گوشی های هوشمند شد که از سیستم عامل اندروید نسخه 10 پشتیبانی میکند و تا اندروید 12 هم آپدیت دریافت می کند.

در ادامه به نقد و بررسی کامل تر این گوشی جذاب می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ M31 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی M31

نمایندگی رسمی تعمیرات گشوی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  به همراه تیمی از تکنسین های حرفه ای و ماهر سال های سعی در حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ داشته اند و تقریبا میشه گفت مشکلی نیست که برای این تیم قابل حل نباشد.

اگر به هرد دلیلی برای گوشی سامسونگ گلگسی M31 شما پیش آمده است ،باید به یک مرکز تعمیر معتبر و رسمی مراجعه کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد ، به عنوان مثال باید تیمی از تکنسین های حرفه ای با مدارک بالا رتبه داشته باشد یا تمامی خدمات آن ها دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر دهد .

تمامی این ویژگی ها در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  وجود دارد کافیست به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه و با کارشناسان ما صبحت کرده تا آن ها تمامی مزیت های نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در کرج را برای شما بیان کنند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

مشکلات مختلفی ممکن است برای گوشی M31 شما رخ دهد که اکثر آن ها دلیل واضح و مشخصی ندارند و نیاز به بررسی و عیب یابی حرفه ای دارند.

اما تعدادی مشکل وجود دارد که دلایل واضحی دارند و در بعضی از موارد خودتان می توانید برطرف کنید.

آیا گوشی شما بسیار داغ میکند؟

گوشی شما دیر شارژ می شود؟

آیا صفحه نمایش شما حاله زرد رنگ دارد؟

وضوع صدای اسپیکر گوشی شما کم شده است؟

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی حرفه ای ( کاملا رایگان).

خدمات فوری و کار آمد ( اکثر تعمیرات کمتر 2 ساعت زمان میبرد).

برآورد هزینه تعمیرات_پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

1 سال گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه M31 خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ M31 در کرج

مشخصات فنی M31

  • صفحه نمایش: 6.40-inch (1080×2340)

 

  • پردازنده: Samsung Exynos 9611

 

  • دوربین سلفی: 32MP

 

  • دوربین های اصلی: 64MP + 8MP + 5MP + 5MP

 

  • رام: 6GB

 

  • حافظه داخلی: 128GB

 

  • باتری: 6000mAh

 

  • سیستم عامل: Android 10

تعمیرات گوشی سامسونگ M31 در کرج

تعمیرات ساده

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ،ساخت جیمیل یا سامسونگ اکانت و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

تعمیرات گوشی سامسونگ A04e در کرج

سامسونگ اکانت

برای استفاده از گوشی سامسونگ خود به همان روشی که به حساب Google نیاز دارید، به سامسونگ اکانت نیاز ندارید ، اما استفاده از حساب سامسونگ مزایای خود را دارد مثلا شما میتوانید از تمامی اطلاعات خود پشتیبان گیری کنید و یا به یک سری از آپشن های مخصوص سامسونگ دسترسی داشته باشید.

شما با داشتن سامسونگ اکانت میتوانید خیال خود را راحت کنید که اگر زمانی گوشی شما هر مشکلی برایش پیش آید ، اطلاعات خود را از دست ندهید و با خیال راحت در گوشی سامسونگ دیگر بازیابی کنید.

ساخت سامسونگ کار سختی نمی باشد فقط کافیست شما کمی با محیط گوشی های هوشمند به خصوص سامسونگ آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک سامسونگ اکانت بسازید.

طریقه ساخت سامسونگ اکانت

ابتدا به تنظیمات گوشی خود رفته و وارد حساب ها و پشتیبان شده ، سپس گزینه حساب ها را انتخاب کرده و افزودن حساب را انتخاب کنید ، در این قسمت چند گزینه برای شما نمایش داده می شود در بین آن ها samsung account را انتخاب میکنید و برای شما صفحه  ای باز می شود.

در این قسمت توجه داشته باشید که اگر از قبل سامسونگ اکانت دارید میتوانید وارد حساب قبلی خود شوید و اگر نه باید گزینه ( ایجاد اشتراک) را انتخاب کنید ، سپس شرایط و ظوابط آن را مطالعه کرده و گزینه موافقم را انتخاب کرده.

در مرحله بعد ایمیل خود به همراه رمز ورود برای سامسونگ اکانت خود انتخاب کرده و مشخصات شخصی خود را همچون نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد را وارد میکنید.

پس از انجام این مراحل صفحه ای برای شما باز خواهد شد که شماره تماس خود را وارد می کنید و برای آن کد تاییدی ارسال خواهد شد که در کادر پایین آن وارد میکنید.
هم اکنون سامسونگ اکانت شما ساخته شده است و میتوانید از تمام اطلاعات خود در گوشی سامسونگتان پشتیبان گیری کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ M31 در کرج

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ M31 در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید